keskiviikko 5. maaliskuuta 2008

Chocon haaste Lunalle !



No minä jo ajattelin että eikö minun mielipidettäni kukaan kysele ..jo päivän ajan murjotin dramaqueen mäisesti mutta olihan minulla ystävä tuo Choco..
En kyllä ymmärrä mitä minun pitäisi kertoa koska minähän olen kaunis ja täydellinen koira ..ihan suitsutusta koko elämä vaan .. Emäntä uhkasi kirjoittaa puolestani jos en ole rehellinen joten voisin ehkä kertoa jotakin ..
* 1 Intohimoni .. syön kaikkea mitä ei saa syödä .. Illalla Petrus kävi potalla ja arvaatte varmaan .. en voinut vastustaa ja nappasin sieltä jotakin ...
Yhtä äkkiä kaikki huutavat ja Isäntä tulee elmwx tuubin kanssa ja pesee kielen ja hampaat ja kaikki ja on olevinaan vihainen .. pistivät minut vielä loppuillaksi häkkiin ja vielä sättivät .. Ihme tyyppejä ..mitäs jättävät niin tarjolle kaiken maailman herkut .. Aamupusuakaan en saanut keneltäkään .. ihmeellisiä nuo ihmiset
* 2 Rakastan Hennyä .. se on parasta mitä koiralla voi olla .. Illalla kun kaikki on menneet nukkumaan , hyppään Hennyn sänkyyn ja kaivaudun jalkopäähän lämpimään ja nukun siellä aamuun .. Me ollaan kavereita ..
* 3 En tykkää mistään mikä liittyy kauneudenhoitoon ..eilinen hammashoito vielä meni koska elmex oli hyvälle mutta kynnen leikkuu ja nypintä eivät ole kivaa.. marmatan hieman ..
* 4 Olen mustasukkainen kaikesta ja kaikille ..olen perheen prinsessa ja nämä eivät sitä aina älyä ja kun olen vihainen marmatan taas kaikille ..Nytkin Welmu sai takin ja minä en .. elvistelee se päällä että on kuulema mukava .. pah ..en usko
* 5 Häpeän sitä että lirauttelen aina lattialle ja isännän ja emännän sänkyyn .. en voi sille mitään mutta se vaan jotenkin lorahtaa.. ihan huomaamatta ...ja kauhea meteli ihan mitätön asia .. Ottavatpa mopin käteen ja moppaavat joskus ...kyllä täältä siltä usein näyttää että niitä pitää herätellä maton pesuun ja moppaukseen välillä
* 6 Tykkään olla lasten kanssa ulkona ja maalla mummolassa .. Kyllikki ottaa syliin ja saan nukkua siinä ..kotona eivät ota .. Ja ukki Raimo syöttää pöydästä ..juuri sellaisia pieniä suupaloja ..aivan ihanaa .. siellä osataan helliä prinsessaa.. vaikkakin lirautin viikonlopun sohvalle .. Otin ehkä kaksi tai kolme annosta liikaa lunta ulkona ja lirts.. se vaan tapahtui .. Mutta ei huutaneet niin paljon kun kotona .. Kepa hieman ihmeissään katsoi että eikö kaverilla suntti pidä ..
* 7 mitäs tässä vielä piti tunnustaa.. voi voi kun tämä on niin vaikeaa ..mutta hei minähän haaveilen ..kesästä kärpäsistä ja valkeista poutapilvistä sinisellä taivaalla ..kesää kohti siis ..

Haastan tässä siskoni mukaan siis haaste heitetään Gurneyn Sarille Helsinkiin ja haastan Fenjan mukaan kertomaan mitä etelän koiran päässä liikkuu ..
Ihanaa kevättä toivottaen
Luna

Ei kommentteja: