torstai 16. joulukuuta 2010

Krumme Furche Waltari 3.2.2004 - 16.12.2010


Suuri suru on vallannut talon , pomo on lähtenyt tähdeksi taivaalle .
Puoliltapäivin Wee sai tosi tiukan epilepsiakohtauksen ja sama kohtaus uusi muutaman tunnin kuluttua . Welmu ulvoi tuskaansa ja onneksi oma eläinlääkärimme Mervi pääsi meitä auttamaan ja nukutti Welmun ikiuneen .
Ismon , lasten ja koirien kanssa saimme vielä silitellä Welmua ja lapset saivat nähdä sen rauhassa nukkuvan . Peittelimme Welmun vilttiin ja laitoimme laatikkoon Ween mielilelut , pyyhkeen ja agilityhuivin .
Hyvää matkaa kaverille

8 kommenttia:

Henna & tytöt kirjoitti...

Erittäin lämmin osanottoni :( olen niin kovin pahoillani.

"Älkää turhaan itkekö.
Sain elää rikkaan elämän
ja nyt on minun aikani päästä lentoon.
Saada takaisin nuoruuteni elinvoimat,
olla vapaa liitämään lailla linnun.
Ja muistakaa, että en ole kokonaan poissa.
Vaikka ette minua enää näe,
kuljen silti mukananne.
Jään asumaan sydämiinne.
Minä katselen teitä pilvistä,
seuraan joka askeltanne.
Minä vartioin untanne.
Kun olette surullisia tai yksinäisiä,
minä olen luonanne.
Eikä eromme ole ikuinen,
vielä tulee päivä jolloin taas tapaamme."

Sanna kirjoitti...

Suuren Welmun muistoa kunnioittaen ja surussanne myötäeläen. <3

Anonyymi kirjoitti...

Kaarina ottaa osaa suruunne.

Anonyymi kirjoitti...

Otamme osaa
Alma perheineen

Tanja kirjoitti...

Welmussa oli jotain mikä jäi mieleeni kun näin sen ekan kerran teillä.muistutti jotenkin Orkoa,samanlainen touhottaja ja äijä! mukaani olisin ottanut,jos olisin saanut:) jossain koirissa on sitä jotain...

Tiina, Das ja Zum kirjoitti...

Voimia!

Unknown kirjoitti...

Osanottomme täältä hiirolasta Welmun poismenon johdosta.

Voimia teille kaikille.

Malla,Jukka&co

Anonyymi kirjoitti...

Haikeata ja niin surullista. Liian aikaisin lähti Welmu tähdeksi taivaalle.
Jaksamista Welmuslaisille !

t: Tiina & KF-jengi